Saturday, July 9, 2016

VOLIM ŠTO SAM PORED NJE...

VOLIM ŠTO SAM PORED NJE...

Nisam vešta sa olovkom ali cu dati sve od sebe da skupinu emocija prenesem na papir. 
Takođe nisam vešta ni u opisu osoba, niti bolja niti gora od drugih ali ću probati da kažem koju reč, Reč u koju sam sigurna. 



Nisam bila pristalica interneta, društvenih mreža, tehnike uopšte jer sam smatrala da mi ništa ne mogu dobro doneti. Po nagovoru ćerke sam počela da istražujem internet i učim. 
U tom istraživanju naišla sam na Djurdjicu. Mladu ženu detinjeg lika. Vreme je prolazilo, nas dve smo se zbližile i doživela sam kako moja ćerka kaže prvo virtuelno prijateljstvo. 
Prešle smo i kilometre koji nas razdvajaju. Virtuelno je ubrzo postalo realnost. 


Ja iz jednog sveta, a Djurdjica iz drugog sveta tu pored mene. Mogu reći samo da je teško hodati po ivici provalije, po tankoj kori od leda. A Djurdjica to svaki dan oseća. Sa njom sam nesvesno i ja počela da proživljavam breme koji nosi. 


Ne znam da li sam dostojna toga, ali znam da sam radosna što mogu da podelim deo muka koje oseća, i dam joj radost i sigurnost. Iako nisam verovala internet mi je doneo to nešto.



A plemenitost i ljubav je odradila svoj deo posla. Volim što sam pored nje. Volim njen istarajan duh. Uvek ću biti tu da joj pružim ruku da hoda sigurno uz ivicu, i sidje sigurno sa nje. Da joj hod po tankom ledu učinim kao klizanje uz vedrinu i osmeh i da sa njom sednem i skinemo klizaljke i odemo na neko drugo sigurnije mesto. Znam da je i ona tu. Svakim novim uzdahom. 


Djurdjica ima duh koji sluša i teži da koriguje sebe u svakom segmentu. 
Takav duh ne odustaje od savršenstva.
A ja znam da je to njen put....

Tatjana Inosaridze Starčević

No comments:

Post a Comment